071109

2007-11-09 @ 13:38:40
Hej. Längesen igen. Man säger en sak, men det tycks aldrig bli som man sagt. Igår började vår nya hurs, natur och hållbar utveckling, & ja det blir väl ungefär lika kul som det låter skulle jag kunna tro. Natur är inte min grej & litteraturen är på engelska. Bra? NEJ, överöst i tontal med svåra ord & jag orkar inte riktigt ta tag i den måste jag medge.

Det har börjat falla snöflingor här, men inget kan få mig att inte sakna beautytown. Jag vill hem, känslan finns alltid där & den tycks inte försvinna. Don´t get me wrong, jag älskar att komma hem, men det krampar i hjärtat när jag hela tiden längtar hem. Jag saknar er.

Nu tittar jag på tv, men snart ska jag ta bussen in till stan & fixa lite stuff till i morgon.

Take care



UPPDATERING
klockan är 19.30 , om en halvtimme ska jag se på idol & äta jordnötter. Jag har pratat en bra stund med pappa, det var skönt för jag var ledsen. Jag har tänt en hel del ljus också, notera?

http://ttess.bilddagboken.se - där finns jag, med tankar, känslor & älskvärd familj & vänner!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0