9 MAJ

2007-05-09 @ 20:22:08
idag är det nummer nio i maj , vilket betyder att det är exakt EN MÅNAD KVAR TILL STUDENTEN . samtidigt som det känns ofattbart skönt så känns det överdrivet avlägset . just nu äter skolan upp mig inifrån och ut & det känns som jag tappar kontrollen . idag har hela dagen handlat om barnens dag & morgondagen , fredagen & framförallt lördagen kommer handla om samma sak . bortsett från barnens dag så har jag ett helt hav att göra & jag kan aldrig fatta hur jag ska hinna få ihop allt . mamma & pappa åker till frankrike i morron , vilket innebär att vi blir ensamma . finns mycket som ska fixas , men ingen tid att göra det på . träning inför balen i morron också , hur länge ? jag har ärligt talat ångest & känner verkligen att jag skulle behöva stanna upp världen eller åtminstone utöka mina dygn med ett till eller nåt , för jag vet fan varken ut eller in .

nåja , sverige leder i allafall över slovakien & snart är reklamen i roomservice slut .

god natt


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0