7 MAJ

2007-05-07 @ 19:39:29
TJA , igår tog helgen slut och idag var det skolmåndag . skolmåndag idag var rätt värdelöst för det visade sig att vi knappt hade några lektioner . låter iof skönt , men det är tröttsamt att gå upp tidigt enbart för att gå till skolan och inse att man egentligen typ inte behöver vara där . nåja , vi fick mycket gjort på vårat naturkunskapsarbete & förhoppningsvis blir det klart i morron . & så fick jag ju träffa flickerna och det kan aldrig vara dåligt .

nu är det fotboll i örebro & jag skulle ha varit där med lagidrotten , men tiden existerar inte för mig som jag vill att den ska existera & tillsammans med allt plugg som ständigt hopar sig som världens största och svartaste moln så kunde jag verkligen inte följa med . marcus tog min plats & jag hoppas att de har trevligt där borta .

nu skiner solen , det hoppas jag att den gör i morron också . mitt projektarbete börjar ta form & nu har jag inte mycket kvar .



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0