5 MAJ

2007-05-06 @ 21:10:55
hej & tänk för att idag gick jag upp tidigt . efter jag hade vaknat åkte jag & hämtade jonna , då kan klockan ha varit typ 9 eller lite över . sen tog vi trippan till marieberg & shoppa . jag köpte skor till studenten & jag tror de blir bra , sen köpte jag lite annat . men framför allt så köpte jonna student kläder & det vart verkligen oh so nice ! :) vi åt mat på ett ställe där borden inte passade ihop med stolarna för fem öre , men som på något sätt ändå var rätt härligt , solen sken genom taket & vi blev mätta . sen shoppade vi lite till , sen köpte vi mycket mer glass än vi egentligen orkade & sen åkte vi hemåt . på vägen hem åkte vi fel & jag höll på att skratta ihjäl mig åt det ;P

till slut kom vi hem i allafall & då skjutsade jag förbi jonna hos syster sin & sen åkte jag hem , duschade , åt , packade & drog mot sääändy & bärke åt söder .

förresten så gick jag & jonna in på H&M och testade bra heta kläder . andra kan säkert ha sett konstigt , men jonna såg lila & jag såg orange & vi kan ha skrattat bra mycket åt det dära ;D haha

fett med bra dag !



            

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0