4 MAJ

2007-05-04 @ 17:50:43

hej eller nåt , det här är nytt .

i morse hade vi nationellt prov i engelska , jag skrev en uppsats som handlade om ungdomar & alkohol . . . typ . det gick bra & snabbt . när jag slutade gick jag på gymmet & det var skönt . sen gick jag hem , åt , skjutsade mamma till jobbet , skjutsade förbi pappa hos micka & magnus för han skulle låna deras bil , åkte hem med malin igen , tog tag i dörren & upptäckte att vi var jävligt mycket utelåsta . härlig syn för grannarna liksom :P sen satt vi i bilen & lyssnade på musik i ungefär en halvtimme innan vi åkte till sjukhuset & vaccinerade oss . sen åt vi glass & sist åkte vi hem .

i kväll ska jag fortsätta vara trött , äta tacos , ha allmänt mys med pappa & malin & hämta mamma när hon slutar jobbet i kväll .

pratade med sandy nyss , hon är alltid underbar . ciao !



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0