26 MAJ

2007-05-26 @ 18:28:57
igår kväll kom sandy hit , vi åt tacos , kolla på talang , gick en promenad ( ? ) haha , kolla på hitta nemo , åt godis & hade det allmänt mys . här sov hon kvar och i morse gick vi ut på framsidan & satt oss en stund innan vi skulle åka till blomsteraffärn & köpa blommor . vilken jävla grej , vi kan allt & är bäst på det också ;D hahahaha , BIG LAUGH . sen åkte vi hem & senare firade vi mamma lite smått på mors dag ( eftersom jag åker bort i morgon och inte kan fira henne på riktigt då ) hon fick sina blommor & öppnade sitt paket .

sen gick jag & sandy till fagerliden & kollade på fotboll , västanfors mot vad vi tror var gävle . vi träffade jossan & glad blev jag för det . i havltid låg västanfors under med 6-0 så vi gick hem igen . sen åkte sandy hem & jag har börjat packat inför morgondagen . nu har jag mest piffat till lite för kl 19 har vi bokat bord på järnvägsrestaurangen , mamma ska firas lite mer :)

vi ska spela in sommarkrysset & sen ska jag & sissylou tävla , ( OCH KLÅÅÅÅÅ ) mamma & pappa ;)

bra dagar , väldigt bra dagar !

image35

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0