24 MAJ

2007-05-24 @ 17:37:04
idag är det tjugofjärde , men det var väldigt mycket tjugotredje igår ! då fyllde kursie 19 år ( grattis igen till henne ) & det var studentfest nummer två . 60- 70- 80 tals tema var grejen & vi var bäst som vanligt ;D igår hade vi dock hård jävla konkurens med gubben himself  för han var bättre än på bra mycket länge . musiken var världsklass & bara utomordentligt bra helt enkelt . vi dansade konstant i typ 3½ timme & vi hade så förträffligt roligt . ( jönsson ska ha feta +et för vår ´om du vill bli min fru´ dans & marcus ska ha bara för att ) 

slutet blev lite sorgset & tårögt . gyllene tider & "när alla vännerna gått hem" strömmade ut ur högtalarna & tillsammans brast vi . hjälp så jag aldrig vill vara utan er !

:)

idag var det ny dag och idag var vi trötta hela bunten , men vi har mixat klart vår studentlåt & vi är pepp pepp pepp på kommande dagar & veckor .

söndag åker jag till göteborg , men först ska jag hinna titta på fotboll med sandy dear & fira mamma förstås


image33



image34

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0