19 MAJ

2007-05-19 @ 12:38:24
igår kväll åkte jag till söderbärke & åt sandras hembakade GOOOODA pizza . sen åkte vi till ludvika & kolla på fotboll . derby mellan smedjebacken & ludvika , det var kul , men inte lika fajtigt som vi trott :P bra mycket folk var det i allafall . matchstart 19.00 , vi var där 20 MINUTER innan , men parkeringsplatserna var redan slut ?! hallååå , vi fick verkligen parkera vid hockeyn . hahaha , nåja . vi hade kul i allafall . ( hann även träffa robbo ) ludde vann med 3-0 & sen åkte vi hem till sandy igen . då kollade vi på våra biljetter & i katalogen , vi hitta en undervattenskamera som vi verkligen ska ha :) sen var vi väldigt trötta båda två & eftersom jag skulle köra hem & förhoppningsvis inte somna vid ratten så åkte jag hem runt halv elva .

i morse sov jag rätt länge , men känner mig fortfarande trött . jag måste verkligen plugga hela dagen idag . men först så ska jag & mamma åka till blomsteraffären & kolla på blommor som jag ska ha i håret på balen . ja , det ska vi göra typ nu , eller så fort hon är klar .

nonne fyller 18 idag , stoooora GRATTISET till henne :D



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0