18 MAJ

2007-05-18 @ 15:13:28
det är vad som är idag . jag har varit frånvarande de senaste dagarna , men det beror mest på att tiden i mitt liv inte existerat . i onsdags var onsdag en heldag i stockholm . vi åkte dit & gick på nordiska muséet & på teater på stadsteatern . mellan det där så åt vi på kinarestaurang , shoppa , fick ont i fötterna , skratta & allt sånt där som hör till och efter teatern så hade vi förfest i bussen . det kan nog ha varit en av världens bästa bussresor , men så är ju vi i en klass för sig också såatteeee.... ;D STUDENTFEST NUMMER ETT & VI VAR PEPP AS HELL , sommartema & världens snyggaste omklädningsrum i bakbussen . sjukt lyckad dag & ännu sjukare kväll . nu är studenten på ingång & det känns jävligt bra , men förskräckligt skrämmande på samma gång .

när jag vaknade igår så var jag trött , men farmor hade kommit på besök & jag var glad att se´na förstås :) sen åkte hon & karln sin på 40 årsfest hos hennes karls sons fru ( ? ) & vi såg inte så mycket av dom förrän dom kom hem på kvällen . sen vart jag alldeles för trött & gick & la mig .

i morse vaknade jag med ett ryck när malin kom in & tog tag i mitt ben & sa att jag skulle vakna , för farmor & thore skulle åka hemåt ( det är ju en bit ) , efter det åt jag frukost , sen SKREV JAG KLART MITT PROJEKTARBETE , sen pratade jag en timme med sandy i funken , nu sitter jag & pluggar igen & snart ska jag åka iväg till söderbärke :)

förresten så dansade jag lite vals med malin igår , det var kul . HAHAHA

( lite bilder från vår förfestande buss )

                        


         

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0