14 MAJ

2007-05-14 @ 16:21:38
tillbaka i skolan igen & även fast veckorna & dagarna snart tar slut så blir plugget bara mer . jag kommer aldrig kunna förstå hur man ska kunna få ihop allting . satt & räkna idag på allt vi hade kvar att göra & resultatet blev bra jävla ångestladdat .

pratade med sandy igår & idag skulle hennes sötmamma gå in på banken & förbereda dom på vår pengaväxling ;D wihuuuuuu .

jag & malin hämtade mamma & pappa igår . tydligen var frankrike & PARIS ganska perfekt & att döma av bilder & film så är jag nog faktiskt beredd att hålla med . nice to have them here , at home

malin är sjuk & jag tänker fortsätta tycka synd om henne . . . & plugga förstås


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0