10 MAJ

2007-05-10 @ 18:54:31
i morse skjutsade jag & malin iväg mamma & pappa till seco & nu befinner dom sig i paris . bra kul för dom & jag & malin ska ha mys hela helgen . helgen känns dock inte lika lång som den brukar för den lär präglas av skola den här gången . i morron är det fredag , vilket i vanliga fall brukar betyda att man slutar relatvit tidigt , men på lördag är det barnens dag & däför måste allting bli klart i morron . så är det inte färdigt kl 22 i morron så går vi inte hem före 22 . men idag kändes det mesta under någotsånär kontroll så förhoppningsvis blir vi inte där hela kvällen i allafall .

nåja , mycket stress & jag är allmänt utmattad , men jag har pratat med sandy nyss & hon lyckas alltid få mig på bättre humör :)

nu ska jag fortsätta plugga , ciao



Kommentarer
Postat av: sandy

Du får mig att glänsa! <3

2007-05-10 @ 20:01:45

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0