8 JUNI

2007-06-10 @ 23:16:06
S T U D E N T V E C K A

fredag & dagen innan allt som heter skola tycks ta slut . jag var inte i skolan idag , det var nog ingen . jag fick skjuts till söderbärke där jag umgicks lite med sandras föräldrar , syster & övriga släktingar innan vi åkte upp till ludvika . i ludvika hände det grejer , inte nog med att solen var förtjusande varm , SANDY TOG STUDENTEN också ! :) bra konstig känsla . tårar blev det , bra många tårar & jag var så glad över att få dela det med henne , powerpinglan ;P sen följde jag med dom hem på studentfirandet , mat , presenter , prat , skratt & sånt , & när klockan blev typ 17 så åkte jag med sandys mormor & kjell hem till fagersta .

väl här hemma så blev det snabb sveeeed för jag skulle till maries mormor & morfar & pimpa lastbilen med brudarna ;D fett mycket bra blev den & vi är extremt förväntansfulla inför morgondagen !!!

senare så kom det även släkt hit & allt är väldigt fullt upp så bilder har jag inte hunnit lägga upp än , MEN . . . det kommer finnas bra många på http://ttess.bilddagboken.se så titta gärna då & då . it´s worth it :P

GRATTIS TILL STUDENTEN SANDY
& så får jag absolut inte glömma att gratta bästa märta som idag avklarade sitt första gymnasieår . GRATTIS ! <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0