7 JUNI

2007-06-07 @ 19:46:27
S T U D E N T V E C K A

igår var det nationaldagen & bortsett från att solen var fantastisk & att maten , glassen & jordgubbarna var superba så piska sverige island med 5-0 ! BRA

idag är det torsdag & vi tog lite sovis . gick till skolan vid 11 , plockade ur skåpen & lämnade in nycklarna . sen gick jag , jossan & marie till stan och mötte micca & lina . vi drog en lunch i det varma på vallonen & så skrev vi lista över vad som ska handlas till lastbilen & champagnefrukosten :)

sen trodde vi att vi gick hem , men jossan hämtade bilen & vi åkte till avesta . köpte lite stuff & nu börjar det kännas lite överallt :) vädret ser ut att hålla i sig ( PEPPAR PEPPAR . . . ) & vi ser enbart fram emot lördag för tillfället .

före lördag är det dock fredag & i morgon är det studentdax för sandylove . jag åker till ludvika med hennes familj & sen ska jag joina deras släktmiddag & firande :) sen blire tillbaka till beautytown ( ? ) & pimpa vår lastbil med björkar , ballonger & plakat . huset kommer vara fullt här i morgon & när jag har gått & lagt mig & vaknat morgonen därpå så är det fan studenten !!

image9

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0