5 JUNI

2007-06-05 @ 15:39:46

S T U D E N T V E C K A

tisdag . idag har det som sagt varit aktivitetsdag för the entire BF . visade sig bli rätt mycket roligt faktiskt :) jag tänker inte rabbla allt för då missar jag studentfesten i kväll ;P men ja , vi var hot dogs & vi var rätt så bäst !

vi körde fyrhjuling & go - kart på slutet & det är förstås galet snyggt .

nu har jag kommit hem & även fast jag verkligen försökte ha så mycket kläder på mig som möjligt för att inte få nån ful äckelbränna som förstör klänningen på studenten så bränns det på mina armar . nu ska jag ta en dusch , sen ska jag på med björnligan - outfiten , sen drar jag till josie & sen blire förkrök på skolgården . det kommer bli braaaaa !

förresten så hade vi ett sentimentalt ögonblick efter hamburgarna . gunnar tog med oss 3or bakom ett hörn & delade ut studentsångspapper , en tår i ögat blev det , eller typ tre .

TJA


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0