4 JUNI

2007-06-04 @ 19:53:24

S T U D E N T V E C K A

studentveckan är kommen , studentveckan är här , studentveckan är snygg , studentveckan är vår ! börjar med måndag , precis som veckor alltid brukar börja . idag var vi lediga från skolan , men i vilket fall så var vi där ändå . vi pratade student & fest i morgon , men framför allt så dansade vi & blev lagomt pepp inför det som kommer på lördag . med skräckblandad förtjusning så mår jag bra med en ovetande känsla i magen . det är nu allt händer & det är nu det snart tar slut . hursom , än är vi inte där & jävlar om vi ska njuta av det som är kvar :)

efter skolan så kom sandy hit & vi drog på en gång iväg mot avesta . vi tänkte shoppa men det fanns inte så mycket att hänga i gran inte . en klänning blev det dock & lite stuff till bulgarien ( som förövrigt händer om bara en vecka ! ) . fika blev det också & sandy är så klart alltid min pärla .

bra dag , trevlig dag , men nu har jag fått ett värmefläng & får mest panik över att det känns som att allt klibbar . jag tänker gå ner & duscha & sen ska jag nog hämta märta .

i morgon gäller aktivitetsdag i högbyn för hela BF & på kvällen är det bra mycket studentfest med bra fräscht kändistema . vi är laddade & tänker baskemig grilla på skolgår´n . TJING



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0