2 JUNI

2007-06-02 @ 20:58:54
det har hunnit bli ny månad & det gillas såklart . igår var jag i ludvika & kollade på sandys bal , hon var ljuvlig som en lilja förstås & jag var som alltid väldigt glad över att se henne .

idag har jag legat ute i solen & tagit det lugnt , pratat länge med sandy & handlat tändvätska & beasås med malin . hade tänkt att jag skulle hjälpa mamma & pappa med att måla staketet , men det blir tydligen i morgon :P

NÄSTA HELG ÄR DET STUDENT & DET ÄR FORTFARANDE LIKA OFATTBART

sverige spelar förövrigt mot danmark , just för tillfället är det paus & sverige leder med 3-1 . jäääla stabilt !

´your beauty is beyond compare´

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0