18.44

2007-12-12 @ 18:52:03
jag har diskat , äntligen ser jag min diskbänk . har hunnit prata med mamma också , hon slog en pling från jobbet . just då hade hon precis slutat , men ikväll skulle hon vara kvar en stund för de skulle äta julgröt & byta lite julklappar , tydligen har de gjort det till tradition . jag har också traditioner , men de går inte att genomföra när jag inte är där jag egentligen ska , hemma . hur kommer det sig att julen har sån påverkan på precis alla känslor i hela kroppen ? jag älskar det , men jag avverkar några tårar varje dag . det kan möjligtvis tyckas låta larvigt , men det är ett faktum och det är så jag känner . jag längtar hem , jag vill kunna sitta & äta tillsammans med de andra , ha familjemys i soffan , skratta & prata en massa skit som egentligen säkert kan vara helt oviktigt många gånger . jag vill kunna krama dom när jag vill & framför allt innan jag går & lägger mig , jag vill kliva in i köket & höra dom säga god morgon . . . . . usch jag vill hem !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0