18.06

2007-12-29 @ 18:12:19

hej igen , hemskt mycket hej faktiskt . det blev fika uppe hos mormor & morfar , trevligt såklart . sen blev det även den promenad jag tänkte mig tidigare idag , det var skönt som attan , för dels så hade regnet börjat avta och dels så är jag mycket piggare nu . galet så bra man kan må av bara lite luft . tufft . jag gick & drömde efter vägen . . . jag vill stå med ett dyngbra band på en tokigt stor scen med flera hundratusentals människor i publiken , jag vill vara den som håller i det hela och jag vill spela introt till guns´n roses sweet child o´mine innan jag börjar sjunga på densamma . det vill jag uppleva , jag är seriös som attan . har nog faktiskt inte sagt det till nån alls förut , kanske inte ens till mig själv . men , faktum kvarstå . . det är en dröm , min dröm .


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0