071230

2007-12-30 @ 12:32:08
allvarligt talat så har jag ingen aning om vad det är för dag idag , ledighet är skönt , det kommer det antagligen alltid att vara och jag vill aldrig vara utan den , men faktum är att den kan göra folk förvirrade , mig inräknad , för man tappar helt och hållet greppet om både tid och rum , typ . fast iof , det kanske är det ledigheten är till för , att slippa bry sig helt enkelt . jag tänker ta allt för vad det är och njuta av det som är kvar :)

idag ska jag t.ex. äta paj hos mormor och morfar , vilket nästan alla mina vänner säkert har förstått att jag älskar vid det här laget :P efter det ska jag antagligen skjutsa hem resterande tre i familjen , innan jag sen ställer ratten mot ludvika och sandybabe . helt galet längesen vi träffades , återigen drömmer vi om ledighet , för jag hatar när tiden inte räcker till och hinner spenderas på sånt man egentligen skulle vilja spendera den på . t.ex. att umgås med folk man avgudar . jag ska äntligen få se lägenheten , det ska förstås bli spännande , men mest spännande blir det nog ändå att se om sandy blir glad för julklapparna som jag ska leverera till henne idag :) intressant . jag måste antagligen försöka pallra ner henne till typ sibylla eller nåt , som jag faktiskt vet vart det ligger , för ska jag börja irra omkring i ludvika och typ leta efter sandys gata , då garanterar jag att det är sommarlov innan jag är framme . fast det kanske inte skulle vara en så dum idé after all?

nåja , mamma står och diskar , jag känner mig faktiskt ganska rutten som sitter här och verkligen inte hjälper henne . man kanske skulle behöva göra lite nytta . skäms på mig , hej .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0