071229

2007-12-29 @ 13:17:25
igår kväll , ungefär när det stod 00.00 på klockan eller nåt , så fick vi veta att malin gick vidare med länslaget :) stora grattiset till henne , hon är värd allt !

idag får vi se vad som bjuds , antagligen tar vi det rätt lugnt , för det är en del sport på tv . kanske inte så överdrivet intressant alla gånger , men vad gör man inte ? :P

mellandagsrea ? varför har man hittat på det ? det är bara ett tillfälle för alltför många människor att bli galna och totalt respektlösa . det finns liksom ingenting , folks huvuden blir bara fyllda med ja jag vet inte vad , typ ego ? ursäkta att jag finns liksom & ursäkta om jag inte är lika hetsig som du . hjälp , jag får spunk bara jag tänker på´t . jag är inte gjord för mellandagsrean , det kan konstateras . har aldrig varit & kommer sannerligen aldrig heller att bli .

jag tror det ryktas om fika uppe hos mormor & morfar senare , vi får se . jag ska i allafall ta mig en promenad idag , jag vill ha luft , jag behöver ha luft . hoppas bara att regnet upphör, för trask i regn är inte så poppis . poppis är dock att prula in min nya iPod i öronen . eller kanske inte själa manicken , men gärna "hörlurarna" . kallas det förresten hörlurar , även fast det bara är typ två bollar på en sladd ?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0