071227-28

2007-12-28 @ 22:07:01

jag skulle faktiskt fortfarande vilja påstå att det är juletider och därför blir det mesta som handlar om sånt här , internet och bloggande , ganska så halvtaffligt . men när vardagen infinner sig igen så gör jag förstås likadant . julen har jag fortfarande inte berättat om , men det kommer som sagt . dagarna efter annandagen , det vill säga gårdagens torsdag och idag som bokstaveras med ett f först har jag väl i stort sett bara spenderat i västerås . malin har haft träningsmatcher med länslaget både igår och idag . igår blev det förlust med 5-4 , men idag blev det vinst med hela 6-2 , eller kanske 6-3 ? äh , siffror kan ibland svika i ett minne men vinst blev det i allafall . hon var duktig , som vanligt .

i morgon skulle jag har träffat jossan & marie , men det uteblev för josie skulle till västerås :/ men nästa vecka ska det bli . jag saknar dom !

på söndag ska jag däremot träffa sandra , det blir av . jag längtar dit , längtar efter puffran :)
<3

nu är klockan 22.03 , vilket betyder att det börjar film på tv om exakt 27 minuter . you´ve got mail , jag kommer egentligen inte ihåg så mycket mer än att jag har sett den förut och att jag har skrattat . det tyckte jag var tillräckliga argument och därför ska jag se den igen .

ge en kram till någon du tycker om
hej


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0