071223

2007-12-23 @ 11:24:14
egentligen ska man väl vara rätt och säga dan före dopparedan , eller nåt :P för det är ju faktiskt så det ligger till , dagen före . fortfarande galet , men kuuuuul ! jag älskar redan min morgondag :)

jag har redan påpekat att våra peppisar igår blev grymsnygga , men knäcken hann vi inte med så den tar vi idag i stället , typ snart snart när som helst in fact . efter det tänker vi åka upp till mormor & morfar en sväng för sen åker vi hem igen & börjar med allt det sista . det vill säga julstädet , pyntet & GRANEN förstås . som alla förstår är dagen fullspäck , men det gör inget , för jag älskar att fullspäcka tillsammans med mina änglaliv här hemma !

i morgon kommer jag inte att spendera någon tid här , absolut inte , men det betyder inte att jag inte ska berätta om min morgondag . det kommer , möjligtvis i mellandagarna , antagligen i mellandagarna . för inte heller juldagen kommer att spenderas här , men den ska jag förstås också berätta om , antagligen också i mellandagarna . juldagen kommer att bjuda på fest med brudarna . det är ofattbart hur de saknas i min vardag , och det är galet hur glad jag kommer bli när jag får träffa dom igen :) <3

image55

förra året såg ut såhär , och med det vill jag önska er en riktigt hiskeligt
GOD JUL

puss till mina kära

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0