071222

2007-12-22 @ 13:52:26

lördag och endast två ynka dagar kvar
vi gick upp i morse , hade julkalendersmys innan vi åt frukost
efter det har jag & märt diskat , grillat musik , pratat , skrattat , torkat osv .
just nu sitter vi mest sunkigt & väntar på att mom n´ pop ska komma hem så vi kan påbörja det alltid lika efterlängtade peppisbaket ;D efter det blir det antaligen lite knäck gjort också , vilket är smarr smarr .

antagligen går hela dagen ut på att baka , eller åtminstone försöka bidra med finbak för min del ;P , och i kväll ska vi enbart ha komplett soffmys framför tv:n , ALLIHOPA .

kl 18 börjar grinchen och han börjar minsann höra julen till även om han till en börjar inte riktigt tycker om den
han är härlig i allafall & han ska absolut ses

i morgon är det dagen före
det är nästan så det börjar pirra ;D haha

nu ska jag sluta vara osocial med min kära syster & dessutom ska jag ladda kameran till peppisarna
I MUST ( HAVE A MUST ) haha , internt och egentligen ganska oroligt ;)

puss mina vänner


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0