071221

2007-12-21 @ 19:19:33

jag är hemma hemma hemma & det är alltid precis lika skönt

pappa kom som sagt & hämtade mig igår , jag hade gjort kaffe åt´an . så det drack han medan han åt typ en näve av mina peppisar ;P efter det gick vi ner ill teacher´s & åt lite , det var smarr & mättande minsann .

efter det gick vi tillbaka upp & hämtade alla de tusen saker jag promt skulle ha med mig hem
& sen begav vi oss .

trevligt biltur , bl.a. så gormade jag & pappa tillsammans förbrilt till queen´s i want to break free
låten kan vara bra , men antagligen inte riktigt lika bra som vi .

-

ny dag idag & det var skönt som katten att vakna här hemma
jag & märt var en sväng till stan , det var kallt , men trevligt . jag nämnde att det var kallt ?!
sen tog vi bilen upp till mormor & morfar för där klädde vi minsann deras gran
den blev fin , de vart nöjda , vi vart nöjda , alla blev nöjda

nu är det bannemig snart jul , ´an ligger & lurar bakom knuten i kväll & två dagar till
sen får´an visa sitt ljuvliga ansikte .

jag & märt har lyssnat på musik & spelat spel . hon blev besegrad med fler bokstäver än det egentligen stavas .
sen kom jag på att jag hade en uppgift som var tvungen att bli inskickad idag så jag satte mig med den
& NU ÄR DEN MINSANN KLAR OCH INSKICKAD
skönt skönt skönt - nu är det jullov på riktigt

blir dyngmycket hemmamys i kväll
PUSSFÖRDET


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0