071217

2007-12-17 @ 10:48:28
GODMORGON
jag hälsar på dig & den nya veckan

måndag , tentamåndag
det är alltså nu det gäller eller ? vi får se vad det blir av det här . just nu är jag så trött på allt så jag orkar knappt lägga energi på att bli nervös ens . . . men känner jag mig själv rätt så kommer det antagligen till slut i allafall
är ju faktiskt en stund kvar . det får helt enkelt bära eller brista

var skönt att få sova lite idag
känns som det var flera år sen som jag fick sova
drömmer dock fortfarande om att få sova tills jag vaknar av mig själv & inte av klockan

det lutar åt att pappa kommer redan på torsdag :)
hoppas det , för nu vill jag inte riktigt vara kvar här längre

-

förresten så är det helt sjukt att det är julafton om precis en vecka

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0