071216

2007-12-16 @ 16:00:06

söndag & faktiskt tillochmed tredje advent
jag gick upp tidigt för jag lovade ida att jag skulle följa med och titta på hennes innebandymatch
jocke kom & hämtade mig vid 9.30 ungefär & sen åkte vi mot tingvalla

de fick tyvärr stryk med 3-1 , men de var duktiga
& det var roligt att se :)

sen skjutsade de förbi mig här hemma & sen dess har jag typ pluggat
pluggat & pluggat
hann gå en snabb sväng till affärn också emellan .

nu orkar jag inte mer så nu ska jag försöka göra nåt annat ett tag
lär dock säkert gå igenom allt en gång till innan jag går & lägger mig
bläää , tentan är fan I MORGON !

HJÄLP



märt har länslagsuttagning även i kväll
jag håller tummarna igen

<3

längtar efter er



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0