071215

2007-12-15 @ 10:22:30
ännu en dag
vart tar allt vägen ? det är lördag idag & jag bävar för det mesta känns det som , för jag måste plugga hela dagen idag , hela dagen i morgon & på måndag morgon . blääääää , jag är redan nervös !

slog in en till julklapp till pappa i morse innan jag åt frukost ( vilket jag förövrigt gör typ nu )
& så provade jag även de kläder jag köpte igår :D
julskruden & nyårsblåsan ;D haha

i like

. . . . .

var på stan med maja & karin igår & försökte hjälpa till med shoppingen :P
blev kvar en bra stund , men sen var vi så trötta så vi satt oss i bilen & tog´an till hammarö . karin släppte i princip bara av mig & maja för sen skulle hon skjutsa in jocke till stan igen för han skulle på julfest .

medan karin var iväg med jocke så passade jag på att duka , med hjälp av elsa
vi skruvade upp musiken & dansade ;) allvarligt talat , det var mysigast på länge :)
<3
ja , sen kom karin hem , vi åt & hade mest bara allmänt fredagsmys med tv , soffa , chips , nötter & te
karin började göra kola , men den skötte sig själv på spisen.. vi satt uppe länge länge & jag kom inte hem förrän kl 01.00 ungefär... lånade deras bil så slapp karin åka & lämna barnen själva .

nej , nu ska jag dricka upp mitt te & sen börja med tentaplugget
malin är i västerås på länslagsuttagning , jag håller alla mina två tummar för henne

love

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0