071213

2007-12-14 @ 10:59:22
jag vet att det var igår , men jag kom hem sent & hann inte berätta så jag gör´t nu :)
LUCIA

hälsomässa på schemat , 8.30 - 16.00 . det gick bra faktiskt & var mer positivt än jag hade förväntat mig
så ja , det kändes rätt bra . kom dock underfund med att jag är sjukt stressad , alla symptom stämde in på mig

ida - marie , sandra , sara , stefan , maria - vilken hög ;D

. . . . .

slutade som sagt vid fyra , hann precis innanför dörren så ringde karin
jocke kom & hämtade mig vid tjugo i fem ungefär så åkte vi till hammarö :)
där möttes jag av tomtenissan elsa , hon var gaaaalet gosig .



sen åkte vi till elsas dagis & såg på lucia & fika :)

sen kom tillochmed tomten & hälsade på
spääääännande minsann

. . . . .

vi beställde en familjepizza på vägen hem & tröck i oss den på en gång
det var gott & starkt

kom hem ganska sent , men det var det värt :P

. . . . .

IDAG
är det ny dag
jag är ledig , har precis ätit frukost & tänker studsa in i duschen

tjing

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0