071212

2007-12-12 @ 16:04:31
jag har panik i hela kroppen , det känns verkligen så
har setat & pluggat de där jävla tentafrågorna nu i typ TVÅOCHENHALVTIMME & det känns inte som jag fattar nå mer för det! helt jävla meningslöst . dessutom så ser min lägenhet ut som ett smärre bombnedslag & då har jag inte ens nämnt min diskbänk !

hade förberedelse för hälsomässan i morse & det gick bra & rätt fort , sen satte vi oss en stund med frågorna igen
efter det hade vi redovsning av fältstudieuppgiften och jag antar att det gick rätt bra . känns skönt att i allafall få STRYKA NÅT FRÅN LISTAN . sen skulle vi ha haft föreläsning om anorexi , men den blev inställd .
skönt iof att få sluta redan vid lunch , men tråkigt eftersom det här var den enda föreläsningen som nån av oss tyckte skulle bli intressant .

åt lite när jag kom hem , sen satt jag mig med frågorna , men nu tänker jag banne mig inte sitta med dom nå mer!
lär ta tag i min diskbänk & sen lär jag väl fixa iordning nåt att äta till kvällen . på tal om kvällen så tänker jag inte göra nånting alls med den ! enbart slappa , kolla på tv & dricka varmt te med en filt över mig .

12 har gått av december , 12 är kvar till jul

fick även reda på idag att jag kan komma hem tidigare på fredagen den 21a , för lektionerna har blivit flyttade till efter jul , vilket innebär att jag bara har föreläsning till 10 på fredagen . kanske att jag kan åka hem redan på torsdagen då alltså :)

ett litet ljus i mörkret
hej 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0