071210

2007-12-10 @ 17:38:55
allvarligt?
JAG HAR INGEN ANING OM NÅNTING ALLS LÄNGRE

. . . . .

grattis till märt som har namnsdag idag
grattis till helli som fyller 19


. . . . .

lång dag som attan idag , föreläsning 8.30 & sen höll vi på till kl 17 ungefär
gaaalet
men i morgon får vi vara lediga , tack gode guuuuuuuuud !

föreberedde hälsomässan & gjorde klart allt inför fältstudieredovisningen på onsdag
det blir nog bra , eller så blir det inte det
just nu känns det som att det får bli som det blir & så får det vara bra så !

det var längesen jag kände & mådde såhär ,
hoppas det försvinner snart !

. . . . .

nu ska jag ägna resten av kvällen åt att njuta av morgondagens ledighet
eller vid närmare eftertanke , måste jag plugga också
SÅKLART

fan

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0