071209

2007-12-09 @ 21:58:47

SÖNDAG & ANDRA ADVENT
trevligt

det har varit helg & den har spenderats i beautytown såklart . mamma var bäst & kom & hämta mig i filipstad i fredags vid typ lunch :) vi hade varit på fältstudie & pratat med ida-maries ursöta mamma om hälsa & sånt . rooooli .

sen kom alltså mamma & vi drog oss hemåt . fixade till lite hemma , för sen kom farmor & thore
var roligt att träffa dom . vart mat & prat & sen vart det förstås idolfinal , där daniel saknades & där amanda hellre hade fått vinna .

LÖRDAG
drog oss mot västerås , märta hade match
jordskredsseger för fan , 27-0 liksom , TJUSJU NOLL ! gaaalet . & märta var glans
riktig jävla strålglans , du är fan förträfflig !

vart inte så mycket mer av lördagen , eller jo det är väl klart det blev . med oss blir det alltid
vi åkte hem , skjutsade iväg pappa på julbord , beställde mat & hade allmänt mys bara

SÖNDAG
andra advent , redan sagt men upprepas . tidig morgon , fix för det var 60 års kalas i örebro .
släktträff alltså , trevligt trevligt , men lite kort fest :/

nåja
åkte tillbaka till karlstad i jocke & karins bil & sa hejdå till mamma , pappa & malin
det vart fan smärtsamt , nu ses vi inte förrän den 21a :'(

USCH
jag vill träffa er nu , på en gång !
jag är inget utan er
älskar er

var & träna med karin , men först hade vi soffmys . tittade på julkalendern med elsabus i knät med nalle & filt
mys som sagt
träningen var jobbig , men skön
har duschat & tagit mig lite varmt te

nu går jag & lägger mig , den här veckan blir dryyyyyg
HEJ


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0