071207

2007-12-07 @ 06:32:26
godmorgon
klockan är snart halv sju & jag har precis blivit färdig
förstå vad tidigt jag gick upp ! usch
har i allafall klätt på mig , ätit frukost & packat klart så nu ska jag mest bara stänga ner det här
& ta mig en buss ner till stan & busstation
för att sen åka vidare mot filipstad med buss 400

fältstudie på schemat & vi får det gjort på en gång
förskola i bjurtjärn ska vi till , prata hälsa & så
sen så kommer mamsen & hämta mig i filipstad
hon kan väl utan tvekan vara världens bästa mamma !

kommer förhoppningsvis hem i tid
för sen kommer farmor & thore på besök minsann , trevligt :)

andra advent är på ingång
jag drar mot beautytown
PUSS

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0