071206

2007-12-06 @ 21:07:10
torsdag & hellång dag i skolan , till kvart i fem in fact .
våran sista lärare var dock helt okej så det kändes inte lika farligt som det gjorde i början

sen gick jag hem & lagade lite mat
sen böt jag om & gick iväg & träna
det var skönt att få tänka på någonting annat , för nu för tiden känns det som man enbart går omkring med hela universitetet i huvet . konstigt hur man kan känna sig så fullkomligt tom fast man har så mycket därinne liksom .
JAG VILL HINNA NJUTA AV DECEMBER

träningen slutade 19.30 , gick hem & duscha
efter det har jag packat , för i morgon kommer jag heeeeeem !
tror att jag är hyfsat klar nu , tandborste & sånt tjafs får man ju ta i möra

nu ska jag diska & sen ska jag krypa i säng
för världen ska veta jag ska upp förjävla tidigt i morgon alltså
pust för den alldeles för tidiga morgontimman

<3

image52

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0