071205

2007-12-05 @ 18:16:41
regnruskigdecemberonsdag
jag var omåttligt trött när jag vakna i morse , ville verkligen inte kliva upp ur sängen . usch
men upp kom jag tillslut & jag gjorde mig iordning innan jag traska iväg med mina trötta ögon till skolan

gick först igenom lite frågor , sen hade vi föreläsning
jag förstår fortfarande lika lite

sen åkte jag & ida-marie in till stan
åt lite lunch i duvan & sen shoppa vi :)
införskaffade mig lite nytt , bland annat som jag ska ha på söndagskalaset i helgen
sen köpte jag även ännu en julklapp :)
tydligen är jag från dalarna ? 
HAHAHA , en skopa kul faktiskt .

jag är förjävla trött på det mesta just nu
JAG VILL HEM & FIRA JUL

 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0