071204

2007-12-04 @ 10:48:52
GODMORGON
för min del är det ledig tisdag idag & det känns förträffligt jävla skönt
jag är så galet trött , hela tiden , varje dag . & inte tycks det hjälpa att man sover heller ? hum .

gick upp i tid ändå för jag måste få lite grejer gjorda idag
väntar på att mamma ska ringa , lär prata lite julklappar med henne :P
( & med pappa & malin senare idag )

sen ska jag gå & handla , har ingen aning om vad jag ska hitta på att äta idag , men ja
ska kolla om det finns julpapper i allafall :)
antagligen orkar jag inte klä på mig ordentligt , så jag hoppar i ett bar mysbyxer , drar på mig mössan
& på med jacka & skor sen drar jag

efter det måste jag typ diska , men det känns aldrig motiverande så kanske att det blir senare i stället ;P
måste i allafall plugga idag , har tentafrågorna som jag verkligen måste försöka förstå
men det går inte heller så bra :/

aja
have a nice one

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0