071201

2007-12-01 @ 12:20:49
hej för fan & stor puss till första december !
:D

jag & märta var bannemig uppe & glutta på julkalendern i morse vi ;) minsann.
det var roligt , sen öppnade vi julkalendern & jag fick öppna första kalenderklappen :) fan vad jag älskar att få vara barn !

nu sitter jag här , ensam faktiskt
mamma & pappa skjutsade märta till fagerstahallen & sen åkte de & handla
jag hade dock inte klätt på mig än så jag väntar här hemma
men de kommer nog vilken sekund som helst & då drar vi på märtmatchen :)

hejaheja!

igår kom jag hem , jag älskar att kliva över tröskeln på paradiset
fy fan , blir lika glad varje gång :)
pappa kom & hämtade mig i västerås när jag kom med bussen
så åkte vi & köpte en skösnyffel ( ? ) ;P & sen åkte vi in på maxi & köpte bananer :P
jag var vrål

sen åkte vi hem , beställa kebabpizza & pynta innan idol
( där amanda för övrigt var grym igår )
& sen gjorde vi en massa annat som gjorde att vi inte kom i säng förrän på natten
ILOVE !

idag är sandy på bröllop , jag skulle vilja träffa henne , för jag saknar henne

efter matchen åker vi på kalas
eve fyller 20 , congrats! :)

i möra blire baaaaaaaak ;D med julmusik vältrandes i örona vill jag lova
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0